Veth heeft geen last van orderdroogte

Veth Propulsion uit Papendrecht lijkt geen last te hebben van de orderdroogte in de scheepsbouwindustrie.

Veth heeft geen last van orderdroogte

Tijdens Europort Rotterdam boekte Veth een flink aantal nieuwe opdrachten. Aan Bergen Dieselcontact in Noorwegen werd een VT-200 Tunnelthruster verkocht, er werd een opdracht binnengehaald voor de levering en plaatsing van drie sets van twee Z-Drives (type VZ-550) in drie duwboten in 2010 en 2011 en de familie Maes en Trico Shipyard bestelden twee boegschroeven (type Veth-Jet 4-K-1200) voor het mts Barcelona (Moseltank AG). Ook zijn diverse voortstuwingsinstallaties besteld voor passagiersschepen, offshore supplyschepen en binnenvaarttankers.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Veth heeft geen last van orderdroogte | Schuttevaer.nl

Veth heeft geen last van orderdroogte

Veth Propulsion uit Papendrecht lijkt geen last te hebben van de orderdroogte in de scheepsbouwindustrie.

Veth heeft geen last van orderdroogte

Tijdens Europort Rotterdam boekte Veth een flink aantal nieuwe opdrachten. Aan Bergen Dieselcontact in Noorwegen werd een VT-200 Tunnelthruster verkocht, er werd een opdracht binnengehaald voor de levering en plaatsing van drie sets van twee Z-Drives (type VZ-550) in drie duwboten in 2010 en 2011 en de familie Maes en Trico Shipyard bestelden twee boegschroeven (type Veth-Jet 4-K-1200) voor het mts Barcelona (Moseltank AG). Ook zijn diverse voortstuwingsinstallaties besteld voor passagiersschepen, offshore supplyschepen en binnenvaarttankers.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer