Scheepsmotorenevent

Koedood Marine Group: waterstofaandrijving werkt goed

Het brandstofcelsysteem dat de Koedood Marine Group samen met Kooiman (K2 Hydrogen Power Solutions) en Nedstack recent heeft geleverd aan het eerste volledig op waterstof varende binnenvaartschip, de H2 Barge 1 van Future Proof Shipping, werkt goed. Dat bevestigt emissiespecialist Kjelt Remmen van Koedood. 

Waterstofinstallatie Koedood
Een Stage V gecertificeerde S6R KEES motor. Het is een van de twee S6R motoren die onlangs tijdens een hermotorisering zijn geplaatst in het mts Return (110 x 11,45). Foto Hans Heynen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Koedood Marine Group: waterstofaandrijving werkt goed | Schuttevaer.nl
Scheepsmotorenevent

Koedood Marine Group: waterstofaandrijving werkt goed

Het brandstofcelsysteem dat de Koedood Marine Group samen met Kooiman (K2 Hydrogen Power Solutions) en Nedstack recent heeft geleverd aan het eerste volledig op waterstof varende binnenvaartschip, de H2 Barge 1 van Future Proof Shipping, werkt goed. Dat bevestigt emissiespecialist Kjelt Remmen van Koedood. 

Waterstofinstallatie Koedood
Een Stage V gecertificeerde S6R KEES motor. Het is een van de twee S6R motoren die onlangs tijdens een hermotorisering zijn geplaatst in het mts Return (110 x 11,45). Foto Hans Heynen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer