Schade oponthoud Born claimen

Omdat Koninklijke Schuttevaer vragen krijgt over het eventueel claimen van schade op basis van (te) lange wachttijden voor de sluis in Born adviseert Schuttevaer in elk geval contact op te nemen met de sluis in Born om een indicatie van de wachttijd te krijgen (Tel. 046-4852525).

‘Dit mede omdat bij een eventuele claim wordt gevraagd hoe groot het oponthoud is geweest’, meldt Schuttevaer. ‘Wij hebben op dit moment nog niets afgesproken over hoe om te gaan met een eventuele claim in relatie tot wachttijden of anderszins. Noteert u in elk geval datum, tijd van aankomst, tijd van aanvang schutproces, aantal schuttingen die u voor had bij aankomst en totale tijd van opgelopen oponthoud en eventueel gemaakte kosten i.v.m. omvaren.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Schade oponthoud Born claimen | Schuttevaer.nl

Schade oponthoud Born claimen

Omdat Koninklijke Schuttevaer vragen krijgt over het eventueel claimen van schade op basis van (te) lange wachttijden voor de sluis in Born adviseert Schuttevaer in elk geval contact op te nemen met de sluis in Born om een indicatie van de wachttijd te krijgen (Tel. 046-4852525).

‘Dit mede omdat bij een eventuele claim wordt gevraagd hoe groot het oponthoud is geweest’, meldt Schuttevaer. ‘Wij hebben op dit moment nog niets afgesproken over hoe om te gaan met een eventuele claim in relatie tot wachttijden of anderszins. Noteert u in elk geval datum, tijd van aankomst, tijd van aanvang schutproces, aantal schuttingen die u voor had bij aankomst en totale tijd van opgelopen oponthoud en eventueel gemaakte kosten i.v.m. omvaren.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer