Succesvol zonder ruchtbaarheid

Het merkwaardigste aspect aan de Open Scheepvaartdagen (OS) is dat het initiatief geen krans behoeft om succesvol te zijn. Zo wordt er in de aanloop naar het evenement geen publiciteit of promotie gevoerd; niet naar de potentiële exposanten toe en evenmin naar de bezoekers. In de vakmedia worden alleen de data aangekondigd en de mond-tot-mondreclame doet de rest. Communicatiebedrijven hebben geen klant aan de OS en alleen bevriende journalisten wordt een blik achter de schermen gegund.

Trio

Door Justin Gleissner
Ondervoorzitter Angèle Huysmans-De Koninck: ‘Wij hebben helemaal niet de ambitie de grootste binnenvaartvakbeurs van België en Nederland te worden. We streven ook geen grote winst na. Onze bedoeling is met de opbrengst het Rijn- en Binnenvaartmuseum te sponsoren, een klankbord en een uitstalraam bieden aan de toeleveringsbedrijven en de traditie van een familiale en gezellige happening voor de grote internationale binnenvaartfamilie in ere houden. Daarom houden we het met opzet kleinschalig.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Succesvol zonder ruchtbaarheid | Schuttevaer.nl

Succesvol zonder ruchtbaarheid

Het merkwaardigste aspect aan de Open Scheepvaartdagen (OS) is dat het initiatief geen krans behoeft om succesvol te zijn. Zo wordt er in de aanloop naar het evenement geen publiciteit of promotie gevoerd; niet naar de potentiële exposanten toe en evenmin naar de bezoekers. In de vakmedia worden alleen de data aangekondigd en de mond-tot-mondreclame doet de rest. Communicatiebedrijven hebben geen klant aan de OS en alleen bevriende journalisten wordt een blik achter de schermen gegund.

Trio

Door Justin Gleissner
Ondervoorzitter Angèle Huysmans-De Koninck: ‘Wij hebben helemaal niet de ambitie de grootste binnenvaartvakbeurs van België en Nederland te worden. We streven ook geen grote winst na. Onze bedoeling is met de opbrengst het Rijn- en Binnenvaartmuseum te sponsoren, een klankbord en een uitstalraam bieden aan de toeleveringsbedrijven en de traditie van een familiale en gezellige happening voor de grote internationale binnenvaartfamilie in ere houden. Daarom houden we het met opzet kleinschalig.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer