Persbericht Samen Sterk Team

Het Samen Sterk Team organiseert een actiedag voor de binnenvaart in Brussel op 16 november 2009 om 9 uur. Plaats is de Centre Conference Albert Borchette Rue Froissart Brussel. ‘Het is geen betoging van A naar B’, schrijft het Samen Sterk Team.

‘Wij wensen dat dit in alle sereniteit verloop en ieder is zelf verantwoordelijk voor aangerichtte schade of ongeregeldheden  Het is de bedoeling met zoveel mogelijk ontevreden schippers ons te laten horen met scheepsbellen en spandoeken over ons ongenoegen dat het echt crisis is in de Europese Binnenvaart. Wij willen ook laten horen dat er nog steeds niet geluisterd wordt naar ons. Wij streven nog steeds dat de crisis in de binnenvaart wordt uitgeroepen in Europa dit door een structureel probleem van overcapaciteit zodat er passende maatregelen kunnen ontstaan. Wij willen onze verantwoordelijke mensen van alle schippersorganisatie een hard onder de riem steken door daar aanwezig te zijn en onze steun te betuigen. We willen ook een brief afgeven aan de verantwoordelijke van de Hearing (Europese werkvergadering inclusief banksector). Wij gaan ook vragen dat een paar actieve internationale schippers mogen deelnemen aan deze vergadering.’
Crisismaatregelen
Het Samern Sterk Team stelt de volgende bijkomende crisismaatregelen voor als de crisis in de Europese binnenvaart is aanvaard in Europa.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (24)

  • Jammer dat het Samen Sterk Team niet even iemand de spelling heeft laten controleren. De brief staat vol fouten. Dat lijkt me geen reclame voor de binnenvaart.

    Geplaatst door: Rina Sijbranda op
  • nu gaan al die dikke nekken daar staan in brussel die allemaal te ver ge sprongen zijn en alles naar de kloten geholpen hebben succes in brussel maar ik niet laat de die dan maar fait gaan

    Geplaatst door: kieken op
  • Lekker verhaal is dat, alle sluizen ’s nachts dicht gooien. Ik zit in de B vaart met voldoende personeel op een tanker en voldoende werk. Door deze maatregel zou mijn werkgever dus 2 man personeel kunnen ontslaan omdat we toch niet door mogen varen. Dat betekent dus een crisis in heel veel gezinnen van werknemers. Controleer maar gewoon goed op de vaartijdenwet en ga een nachtje op Lith, Vreeswijk en de Oranjesluis staan controleren. De ASV is dus een echte Algemene Scheepseigenaren Vereniging en heeft dus niets te betekenen voor schippers in loondienst??

    Geplaatst door: een loonslaaf op
  • Collega ‘s, ieder heeft voor zich het recht zijn mening te uiten en naar waarschijnlijkheid zal in ieders mening waarheid zitten . Maar men kan niet met de boze vinger wijzen naar alle grotere schepen . Daar zitten ook ondernemers tussen die geboren en getogen zijn op grotere schepen . Ook mensen die stap voor stap de ladder zijn opgeklommen . Ook niet allen varen tegen dumptarieven . Ook zij hebben oneerlijke concurentie van de zogenaamde gokkers die nu maar tegen elke prijs van A naar B varen . Ook de kleinere schepen hebben hinder van de crisis . Daar zijn de vrachtprijzen ook gedaald . En goed voor degene die wel nog rond komen in deze crisis . Maar hebben jullie al eens aan de toekomst gedacht van de schepen korter dan 86 m ? Eeuwig varen deze niet rond . Waarom vernieuwen jullie dan de kleinere vloot niet ? Varen jullie dan toch ook tegen te lage tarieven om een kleiner schip nieuw te bouwen ? Of is het economisch niet verantwoord ? Als de vloot korter dan 86 m. niet wordt vernieuwd dan zal deze helemaal vanzelf doodbloeden . Dus ik vraag jullie bewaar eenheid en elke schipper mag in Brussel zijn stem laten horen . Ook mensen die andere ideeën hebben. Maar iemand anders voorstellen is makkelijker af te breken dan er zelf te bedenken .

    Geplaatst door: Bezorgde schipper . op
  • Dames en Heren Schippers, onderstaande is dan ook exact de reden waarom de Europese Binnenvaart binnen zeer korte periode kapot is. Er is geen eenheid, en die zal er, ben ik bang, nooit komen. Ook al is de binnenvaart op sterven na dood. Op naar Damco 2. Veel succes allemaal, Laat je horen in Brussel!!

    Geplaatst door: Damco op
  • ik ben gestart met mijn eigen idee de bank vroeg wel wat ik na een paar jaar ging doen ( en dan zijden ze toch wat nieuwer en groter)
    gewoon in verkeerde periode gestart

    Geplaatst door: jonge starter op
  • jonge starter ik ben een vraag. Hoe ben jij gestart, met iets wat je zelf wilde of wat de bank je door de strot heeft geduwd?
    In het laatste geval veranderd er in mijn ogen heel veel,namelijk de bank had belang bij jou en je bent voor hun karretje gespannen.

    Geplaatst door: johan op
  • nee maar ze vergeten dat mensen die pas beginnen zo geen kans krijgen om zelf iets op te bouwen
    ik met mijn naar mijn ogen gezonde onderneming met 20% eigen vermogen kan nog net alles betalen maar elk kwartaal schiet er niks over voor bvb sparen voor vervangen van groep ofzo dit is niet leuk varen je werkt kei hard en verdiendt niks dus voor mij is elke maatregel om normaal te verdienen meer dan welkom

    Geplaatst door: jonge starter op
  • Ik weet niet wie al deze goede ideeen heeft bedacht maar ik vraag me af hoeveel schippers achter deze “geweldige” plannen staan.
    Ik denk dat er een groot deel van de collega’s totaal hier niets in ziet.
    Diegenen die het hardst riepen dat de beurzen weg moesten schreeuwen nu om het om overheidsmaatregelen.
    Ik doe niet mee!!

    Geplaatst door: Rob op
  • Ten eerste krijg je geen eenheid dat is nog nooit gelukt.
    En bedrijven aan de wal gaan ook massaal failliet ggan ook niet naar brussel?
    En als ze het accepteren in brussel zit je als het weer beter gaat met een hoop regels er bij
    En dan weer klagen dat er in een gooie tij zo weinig valt te verdienen

    Geplaatst door: gaan met die banaan op
  • jonge starter,

    dus jij vind dat wij er achter moeten staan zodat jij geholpen wordt,die arme belgische schipper , slaat de spijker op z’n kop.
    en nu wil jij deze schippers bang praten dat hun vermogen over een paar jaar op zal zijn , lieve jonge schipper dan vaar jij en velen niet meer en gaat die arme belgische schipper weer mooie tyden tegemoet zien.

    Geplaatst door: oude rot op
  • @ een arme Belgische schipper….of toch niet?

    dus jij vindt dat er niks moet gebeuren ik geef toe niet alle punten zijn goed maar zet je er achter anders gebeurt er niks en zijn binnen een jaar al jouw reservers ook op waar je zo hard voor gewerkt hebt

    Geplaatst door: jonge starter op
  • 1. ik kom dit jaar er nog nipt aan uit!
    2. Mensen die dit mede of geotganiseerd hebben : ik ken er enkele en dat zijn die mensen die voor enkele maanden als eerste onder de prijzen gingen. Ze zijden tegen de buurman dat ze niet onder de € 4.00 gingen aannemen en achter de rug van de buurman nam hij aan voor € 3.75 (Moezel)!
    3. Geen vaart meer tussen 22h00 en 06h00 : proficiat denk aan jezelf en de sluismeesters zullen dan wel ontslagen worden!
    4.niet dieper als 2m50 laden…ik wil de eerste zien die geen 2m52, 2m55…zal laden: het zal de fout van EMO zijn die te snel aan het laden was (altijd de schuld van andere natuurlijk)
    5. In sommige sectoren is de krisis duidelijk, in de binnenvaart niet! Er is minder tonnage, maar nog meer als genoeg (iedereen kan op enkele weken na dit jaar) konstant aan de reis geraken!.
    6. Wat gaan we in Brussel vertellen : a. mijn kollega gaat onder mijn prijzen
    b. we zagen dollars in onze ogen en hebben maar allemaal een nieuw schip gekocht (veel te duur)…oh ja sommige kochten dan nog een cascootje erbij om weet ik aan wie te verkopen : goed management!
    c. krisis in de binnenvaart? Gelieve dan eerst de dure auto’s, appartementen en huizen van de hand te doen (ik heb dit jaar ook mijn appartement vekocht, niet uit noodzaak maar uit angst dat het wat minder zou worden en ik cash-reserves heb).
    c. de laatste jaren hebben we zoveel geld (ik ook) verdient dat….we het nog sneller hebben uitgegeven!
    d. de banken, de makelaars, de bevrachters, de verzekeringen,…allemaal hebben ze schuld dat wij problemen hebben! Maar wie heeft de laatste 5 Jaren dure, moderne (amaai als je sommige chinese schepen ziet) schepen gekocht? Mensen die de laatste 5 jaren niet gekocht hebben (zoals ik) komen deze krisis door! Wie neemt onder de kostprijs aan? Wie kon er geen geld beheren?…juist ja : de andere natuurlijk!

    VEEL PLEZIER IN BRUSSEL

    Geplaatst door: een arme Belgische schipper….of toch niet? op
  • Als ze extra moeten controleren op de vaartijdenwet,laten ze dan ook even controleren op bemanningssterkte, want varen een hoop zonder een matroos waar het wel verplicht is , is ook oneerlijke concurentie

    succes allemaal

    Geplaatst door: agb op
  • Personeel ontslaan??
    Welnee. Het is de bedoeling dat de prijzen omhoog gaan en dat we er beter van worden. Het schip zal nog meer blinken.

    Geplaatst door: i op
  • dus ik moet de helft van mijn personeel ontslaan omdat ik snachts niet mag varen??

    Geplaatst door: john op
  • VaaartijdenWET daar moet gewoon strenger op gecontroleerd worden overtreed je de tijd 1000 euro boete voor de 1e keer 2000 euro voor de 2e keer,etc.etc. Dan gaat de lol erzo vanaf en dan ga je graag stilliggen.

    @Remko jij heb wel helemaal gelijk als je gaat presenteer je dan ook,
    Niet als een zwerver met van die plastic klompjes en gaan lopen schreeuwen met je sigaret op je lip.

    Geplaatst door: Anton op
  • VaaartijdenWET daar moet gewoon strenger op gecontroleerd worden overtreed je de tijd 1000 euro boete voor de 1e keer 2000 euro voor de 2e keer,etc.etc. Dan gaat de lol erzo vanaf en dan ga je graag stilliggen.

    @Remko jij heb wel helemaal gelijk als je gaat presenteer je dan ook,
    Niet als een zwerver met van die plastic klompjes en gaan lopen schreeuwen met je sigaret op je lip.

    Geplaatst door: Anton op
  • begin dan maar eerst het groot vaarwater dicht te gooien na tien u bv rijn zijn geen sluize tot iffesheim of zij rivieren regel liever zelf vrije tijd want sluizen dicht wordt aanschuiven nu hebben we een imago opgebouwd om just in time te werken dan is dat weer naar de kloten bv klanten die nooit met water te maken hadden die nu voor containers per schip kiezen bv auto onderdelen enz daarom kun je beter nacht schudden beter laten doorgaan maar mits betalen als fabriek zijn goederen wil zijn ze ook niet in de steek gelaten bv 50 OF 100 € per sluis dit bestaat reeds bij vnf maar iets te goedkoop

    Geplaatst door: kvs op
  • Met scheepsbellen…
    Imago —> terug naar 1978

    Trek allemaal een net pak aan, poets je schoenen en kam je haar. Dan worden we misschien serieus genomen.

    Geplaatst door: Remko op
  • dus iemand die verder kijkt en jan vinden dat ze nu aan deze prijzen genoeg verdienen en vinden het nog plezant varen hebben graag dat het zo blijft en ps aan spoor gaan we niet veel kwijt zijn heb familie in die sector zo rap gaat het daar ni
    aan allen veel succes en hopen dat er iets wordt gedaan aan deze crisis en niet dat ieder plan word neergehaald door mensen die willen dat we in deze crisis blijven zitten

    Geplaatst door: jonge starter op
  • De verantwoordelijke mensen hun verantwoording lkaten nemen betekend dat de mensen die hun financirings verplichtingen niet meer kunen voldoen dus hun faillisement aan moeten vragen en moeten verdwijnen van de markt. Vaartijden tussen 06.00u en 22.00u is heel leuk maar wat voor de mensen die gewoon A2 mogen varens, chepen tot 70m met twee schippers? Banken zijnniet de schuldigen, wie heeft de handtekening gezet? Waarom iedereen bloeden voor de stommiteit van de grote jongens? We wilden toch een vrije markt, beurzen weg, en die hebben we nu dus….
    Sterkte allemaal

    Geplaatst door: Jan op
  • als er geen 24 uur meer is zal heel de binnenvaart lading verliezen aan spoor&wegen. die lachen zich rot.en die zal het met open armen ontvangen daar is ook over capaciteit.

    Geplaatst door: iemant die verder kijkt op
  • Aan ieder ondernemend schipper

    misschien vinden jullie sommige punten voorgesteld door sst niet haalbaar of niet goed MAAR stel u er toch achter om eenheid te vormen in de binnenvaart ik zelf zie bepaalde punten voor mijn onderneming niet zo goed zitten maar zet mij achter alle punten zelfs diegene die ik niet goed vind want het is duidelijk er moet iets gebeuren en door deze punten toe te passen zal er licht herstel terug keren
    vb mensen die nu rond komen door dag en nacht te varen zullen tegen sluiting van de sluizen snachts zijn maar op termijn gaat hun vracht ook omhoog inkomen blijft voor hun dus het zelfde maar de boel verslijt minder

    Geplaatst door: jonge starter op

Reageer

Persbericht Samen Sterk Team | Schuttevaer.nl

Persbericht Samen Sterk Team

Het Samen Sterk Team organiseert een actiedag voor de binnenvaart in Brussel op 16 november 2009 om 9 uur. Plaats is de Centre Conference Albert Borchette Rue Froissart Brussel. ‘Het is geen betoging van A naar B’, schrijft het Samen Sterk Team.

‘Wij wensen dat dit in alle sereniteit verloop en ieder is zelf verantwoordelijk voor aangerichtte schade of ongeregeldheden  Het is de bedoeling met zoveel mogelijk ontevreden schippers ons te laten horen met scheepsbellen en spandoeken over ons ongenoegen dat het echt crisis is in de Europese Binnenvaart. Wij willen ook laten horen dat er nog steeds niet geluisterd wordt naar ons. Wij streven nog steeds dat de crisis in de binnenvaart wordt uitgeroepen in Europa dit door een structureel probleem van overcapaciteit zodat er passende maatregelen kunnen ontstaan. Wij willen onze verantwoordelijke mensen van alle schippersorganisatie een hard onder de riem steken door daar aanwezig te zijn en onze steun te betuigen. We willen ook een brief afgeven aan de verantwoordelijke van de Hearing (Europese werkvergadering inclusief banksector). Wij gaan ook vragen dat een paar actieve internationale schippers mogen deelnemen aan deze vergadering.’
Crisismaatregelen
Het Samern Sterk Team stelt de volgende bijkomende crisismaatregelen voor als de crisis in de Europese binnenvaart is aanvaard in Europa.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties (24)

  • Jammer dat het Samen Sterk Team niet even iemand de spelling heeft laten controleren. De brief staat vol fouten. Dat lijkt me geen reclame voor de binnenvaart.

    Geplaatst door: Rina Sijbranda op
  • nu gaan al die dikke nekken daar staan in brussel die allemaal te ver ge sprongen zijn en alles naar de kloten geholpen hebben succes in brussel maar ik niet laat de die dan maar fait gaan

    Geplaatst door: kieken op
  • Lekker verhaal is dat, alle sluizen ’s nachts dicht gooien. Ik zit in de B vaart met voldoende personeel op een tanker en voldoende werk. Door deze maatregel zou mijn werkgever dus 2 man personeel kunnen ontslaan omdat we toch niet door mogen varen. Dat betekent dus een crisis in heel veel gezinnen van werknemers. Controleer maar gewoon goed op de vaartijdenwet en ga een nachtje op Lith, Vreeswijk en de Oranjesluis staan controleren. De ASV is dus een echte Algemene Scheepseigenaren Vereniging en heeft dus niets te betekenen voor schippers in loondienst??

    Geplaatst door: een loonslaaf op
  • Collega ‘s, ieder heeft voor zich het recht zijn mening te uiten en naar waarschijnlijkheid zal in ieders mening waarheid zitten . Maar men kan niet met de boze vinger wijzen naar alle grotere schepen . Daar zitten ook ondernemers tussen die geboren en getogen zijn op grotere schepen . Ook mensen die stap voor stap de ladder zijn opgeklommen . Ook niet allen varen tegen dumptarieven . Ook zij hebben oneerlijke concurentie van de zogenaamde gokkers die nu maar tegen elke prijs van A naar B varen . Ook de kleinere schepen hebben hinder van de crisis . Daar zijn de vrachtprijzen ook gedaald . En goed voor degene die wel nog rond komen in deze crisis . Maar hebben jullie al eens aan de toekomst gedacht van de schepen korter dan 86 m ? Eeuwig varen deze niet rond . Waarom vernieuwen jullie dan de kleinere vloot niet ? Varen jullie dan toch ook tegen te lage tarieven om een kleiner schip nieuw te bouwen ? Of is het economisch niet verantwoord ? Als de vloot korter dan 86 m. niet wordt vernieuwd dan zal deze helemaal vanzelf doodbloeden . Dus ik vraag jullie bewaar eenheid en elke schipper mag in Brussel zijn stem laten horen . Ook mensen die andere ideeën hebben. Maar iemand anders voorstellen is makkelijker af te breken dan er zelf te bedenken .

    Geplaatst door: Bezorgde schipper . op
  • Dames en Heren Schippers, onderstaande is dan ook exact de reden waarom de Europese Binnenvaart binnen zeer korte periode kapot is. Er is geen eenheid, en die zal er, ben ik bang, nooit komen. Ook al is de binnenvaart op sterven na dood. Op naar Damco 2. Veel succes allemaal, Laat je horen in Brussel!!

    Geplaatst door: Damco op
  • ik ben gestart met mijn eigen idee de bank vroeg wel wat ik na een paar jaar ging doen ( en dan zijden ze toch wat nieuwer en groter)
    gewoon in verkeerde periode gestart

    Geplaatst door: jonge starter op
  • jonge starter ik ben een vraag. Hoe ben jij gestart, met iets wat je zelf wilde of wat de bank je door de strot heeft geduwd?
    In het laatste geval veranderd er in mijn ogen heel veel,namelijk de bank had belang bij jou en je bent voor hun karretje gespannen.

    Geplaatst door: johan op
  • nee maar ze vergeten dat mensen die pas beginnen zo geen kans krijgen om zelf iets op te bouwen
    ik met mijn naar mijn ogen gezonde onderneming met 20% eigen vermogen kan nog net alles betalen maar elk kwartaal schiet er niks over voor bvb sparen voor vervangen van groep ofzo dit is niet leuk varen je werkt kei hard en verdiendt niks dus voor mij is elke maatregel om normaal te verdienen meer dan welkom

    Geplaatst door: jonge starter op
  • Ik weet niet wie al deze goede ideeen heeft bedacht maar ik vraag me af hoeveel schippers achter deze “geweldige” plannen staan.
    Ik denk dat er een groot deel van de collega’s totaal hier niets in ziet.
    Diegenen die het hardst riepen dat de beurzen weg moesten schreeuwen nu om het om overheidsmaatregelen.
    Ik doe niet mee!!

    Geplaatst door: Rob op
  • Ten eerste krijg je geen eenheid dat is nog nooit gelukt.
    En bedrijven aan de wal gaan ook massaal failliet ggan ook niet naar brussel?
    En als ze het accepteren in brussel zit je als het weer beter gaat met een hoop regels er bij
    En dan weer klagen dat er in een gooie tij zo weinig valt te verdienen

    Geplaatst door: gaan met die banaan op
  • jonge starter,

    dus jij vind dat wij er achter moeten staan zodat jij geholpen wordt,die arme belgische schipper , slaat de spijker op z’n kop.
    en nu wil jij deze schippers bang praten dat hun vermogen over een paar jaar op zal zijn , lieve jonge schipper dan vaar jij en velen niet meer en gaat die arme belgische schipper weer mooie tyden tegemoet zien.

    Geplaatst door: oude rot op
  • @ een arme Belgische schipper….of toch niet?

    dus jij vindt dat er niks moet gebeuren ik geef toe niet alle punten zijn goed maar zet je er achter anders gebeurt er niks en zijn binnen een jaar al jouw reservers ook op waar je zo hard voor gewerkt hebt

    Geplaatst door: jonge starter op
  • 1. ik kom dit jaar er nog nipt aan uit!
    2. Mensen die dit mede of geotganiseerd hebben : ik ken er enkele en dat zijn die mensen die voor enkele maanden als eerste onder de prijzen gingen. Ze zijden tegen de buurman dat ze niet onder de € 4.00 gingen aannemen en achter de rug van de buurman nam hij aan voor € 3.75 (Moezel)!
    3. Geen vaart meer tussen 22h00 en 06h00 : proficiat denk aan jezelf en de sluismeesters zullen dan wel ontslagen worden!
    4.niet dieper als 2m50 laden…ik wil de eerste zien die geen 2m52, 2m55…zal laden: het zal de fout van EMO zijn die te snel aan het laden was (altijd de schuld van andere natuurlijk)
    5. In sommige sectoren is de krisis duidelijk, in de binnenvaart niet! Er is minder tonnage, maar nog meer als genoeg (iedereen kan op enkele weken na dit jaar) konstant aan de reis geraken!.
    6. Wat gaan we in Brussel vertellen : a. mijn kollega gaat onder mijn prijzen
    b. we zagen dollars in onze ogen en hebben maar allemaal een nieuw schip gekocht (veel te duur)…oh ja sommige kochten dan nog een cascootje erbij om weet ik aan wie te verkopen : goed management!
    c. krisis in de binnenvaart? Gelieve dan eerst de dure auto’s, appartementen en huizen van de hand te doen (ik heb dit jaar ook mijn appartement vekocht, niet uit noodzaak maar uit angst dat het wat minder zou worden en ik cash-reserves heb).
    c. de laatste jaren hebben we zoveel geld (ik ook) verdient dat….we het nog sneller hebben uitgegeven!
    d. de banken, de makelaars, de bevrachters, de verzekeringen,…allemaal hebben ze schuld dat wij problemen hebben! Maar wie heeft de laatste 5 Jaren dure, moderne (amaai als je sommige chinese schepen ziet) schepen gekocht? Mensen die de laatste 5 jaren niet gekocht hebben (zoals ik) komen deze krisis door! Wie neemt onder de kostprijs aan? Wie kon er geen geld beheren?…juist ja : de andere natuurlijk!

    VEEL PLEZIER IN BRUSSEL

    Geplaatst door: een arme Belgische schipper….of toch niet? op
  • Als ze extra moeten controleren op de vaartijdenwet,laten ze dan ook even controleren op bemanningssterkte, want varen een hoop zonder een matroos waar het wel verplicht is , is ook oneerlijke concurentie

    succes allemaal

    Geplaatst door: agb op
  • Personeel ontslaan??
    Welnee. Het is de bedoeling dat de prijzen omhoog gaan en dat we er beter van worden. Het schip zal nog meer blinken.

    Geplaatst door: i op
  • dus ik moet de helft van mijn personeel ontslaan omdat ik snachts niet mag varen??

    Geplaatst door: john op
  • VaaartijdenWET daar moet gewoon strenger op gecontroleerd worden overtreed je de tijd 1000 euro boete voor de 1e keer 2000 euro voor de 2e keer,etc.etc. Dan gaat de lol erzo vanaf en dan ga je graag stilliggen.

    @Remko jij heb wel helemaal gelijk als je gaat presenteer je dan ook,
    Niet als een zwerver met van die plastic klompjes en gaan lopen schreeuwen met je sigaret op je lip.

    Geplaatst door: Anton op
  • VaaartijdenWET daar moet gewoon strenger op gecontroleerd worden overtreed je de tijd 1000 euro boete voor de 1e keer 2000 euro voor de 2e keer,etc.etc. Dan gaat de lol erzo vanaf en dan ga je graag stilliggen.

    @Remko jij heb wel helemaal gelijk als je gaat presenteer je dan ook,
    Niet als een zwerver met van die plastic klompjes en gaan lopen schreeuwen met je sigaret op je lip.

    Geplaatst door: Anton op
  • begin dan maar eerst het groot vaarwater dicht te gooien na tien u bv rijn zijn geen sluize tot iffesheim of zij rivieren regel liever zelf vrije tijd want sluizen dicht wordt aanschuiven nu hebben we een imago opgebouwd om just in time te werken dan is dat weer naar de kloten bv klanten die nooit met water te maken hadden die nu voor containers per schip kiezen bv auto onderdelen enz daarom kun je beter nacht schudden beter laten doorgaan maar mits betalen als fabriek zijn goederen wil zijn ze ook niet in de steek gelaten bv 50 OF 100 € per sluis dit bestaat reeds bij vnf maar iets te goedkoop

    Geplaatst door: kvs op
  • Met scheepsbellen…
    Imago —> terug naar 1978

    Trek allemaal een net pak aan, poets je schoenen en kam je haar. Dan worden we misschien serieus genomen.

    Geplaatst door: Remko op
  • dus iemand die verder kijkt en jan vinden dat ze nu aan deze prijzen genoeg verdienen en vinden het nog plezant varen hebben graag dat het zo blijft en ps aan spoor gaan we niet veel kwijt zijn heb familie in die sector zo rap gaat het daar ni
    aan allen veel succes en hopen dat er iets wordt gedaan aan deze crisis en niet dat ieder plan word neergehaald door mensen die willen dat we in deze crisis blijven zitten

    Geplaatst door: jonge starter op
  • De verantwoordelijke mensen hun verantwoording lkaten nemen betekend dat de mensen die hun financirings verplichtingen niet meer kunen voldoen dus hun faillisement aan moeten vragen en moeten verdwijnen van de markt. Vaartijden tussen 06.00u en 22.00u is heel leuk maar wat voor de mensen die gewoon A2 mogen varens, chepen tot 70m met twee schippers? Banken zijnniet de schuldigen, wie heeft de handtekening gezet? Waarom iedereen bloeden voor de stommiteit van de grote jongens? We wilden toch een vrije markt, beurzen weg, en die hebben we nu dus….
    Sterkte allemaal

    Geplaatst door: Jan op
  • als er geen 24 uur meer is zal heel de binnenvaart lading verliezen aan spoor&wegen. die lachen zich rot.en die zal het met open armen ontvangen daar is ook over capaciteit.

    Geplaatst door: iemant die verder kijkt op
  • Aan ieder ondernemend schipper

    misschien vinden jullie sommige punten voorgesteld door sst niet haalbaar of niet goed MAAR stel u er toch achter om eenheid te vormen in de binnenvaart ik zelf zie bepaalde punten voor mijn onderneming niet zo goed zitten maar zet mij achter alle punten zelfs diegene die ik niet goed vind want het is duidelijk er moet iets gebeuren en door deze punten toe te passen zal er licht herstel terug keren
    vb mensen die nu rond komen door dag en nacht te varen zullen tegen sluiting van de sluizen snachts zijn maar op termijn gaat hun vracht ook omhoog inkomen blijft voor hun dus het zelfde maar de boel verslijt minder

    Geplaatst door: jonge starter op

Reageer