INGEZONDEN: CCR 2-sprookje in de praktijk net een Volkswagen diesel

De Schuttevaer van 4 juni stond weer bol van de milieuplannen van deze en gene.
Zes jaar geleden hebben wij voor nieuwe motoren gekozen. Onze twee oude Scandinaviërs van elk 215 pk (1800 omw/min) werden vervangen voor nieuwe groene (letterlijk, maar niet figuurlijk) CCR 2-gekeurde Scandinaviërs van elk 230 pk (1900 omw/min).

INGEZONDEN: CCR 2-sprookje in de praktijk net een Volkswagen diesel

Nieuwe motoren verbruiken 11% meer brandstof

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

INGEZONDEN: CCR 2-sprookje in de praktijk net een Volkswagen diesel | Schuttevaer.nl

INGEZONDEN: CCR 2-sprookje in de praktijk net een Volkswagen diesel

De Schuttevaer van 4 juni stond weer bol van de milieuplannen van deze en gene.
Zes jaar geleden hebben wij voor nieuwe motoren gekozen. Onze twee oude Scandinaviërs van elk 215 pk (1800 omw/min) werden vervangen voor nieuwe groene (letterlijk, maar niet figuurlijk) CCR 2-gekeurde Scandinaviërs van elk 230 pk (1900 omw/min).

INGEZONDEN: CCR 2-sprookje in de praktijk net een Volkswagen diesel

Nieuwe motoren verbruiken 11% meer brandstof

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer