Gepeperde handling-fee remt LNG-ontwikkeling

Het is veel goedkoper om LNG per tankwagen naar op LNG varende schip te brengen dan per LNG-bunkertanker. Een LNG-truck kan heel goedkoop laden bij de LNG-terminal in Brugge, terwijl een tanker tussen de 75.000 en 100.000 euro behandelingskosten (handling-fee) kwijt is.

Gepeperde handling-fee remt LNG-ontwikkeling

Terminalbunkering veel goedkoper voor vrachtwagen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Gepeperde handling-fee remt LNG-ontwikkeling | Schuttevaer.nl

Gepeperde handling-fee remt LNG-ontwikkeling

Het is veel goedkoper om LNG per tankwagen naar op LNG varende schip te brengen dan per LNG-bunkertanker. Een LNG-truck kan heel goedkoop laden bij de LNG-terminal in Brugge, terwijl een tanker tussen de 75.000 en 100.000 euro behandelingskosten (handling-fee) kwijt is.

Gepeperde handling-fee remt LNG-ontwikkeling

Terminalbunkering veel goedkoper voor vrachtwagen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer