Schuttevaer-lezers: Havendienst Rotterdam is vaak klantonvriendelijk

Havenmeester van Rotterdam, René de Vries, zei vorige week in Schuttevaer dat binnenvaartschippers havendienstmedewerkers steeds agressiever bejegenen. Deze uitspraak zorgde zowel op Schuttevaer.nl als Facebook voor veel reacties bij schippers. De kern van het commentaar: ‘Agressie is onacceptabel, maar wel verklaarbaar.’

Walstroom zorgt voor onenigheid. (Foto Port of Rotterdam)
Walstroom zorgt voor onenigheid. (Foto Port of Rotterdam)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Schuttevaer-lezers: Havendienst Rotterdam is vaak klantonvriendelijk | Schuttevaer.nl

Schuttevaer-lezers: Havendienst Rotterdam is vaak klantonvriendelijk

Havenmeester van Rotterdam, René de Vries, zei vorige week in Schuttevaer dat binnenvaartschippers havendienstmedewerkers steeds agressiever bejegenen. Deze uitspraak zorgde zowel op Schuttevaer.nl als Facebook voor veel reacties bij schippers. De kern van het commentaar: ‘Agressie is onacceptabel, maar wel verklaarbaar.’

Walstroom zorgt voor onenigheid. (Foto Port of Rotterdam)
Walstroom zorgt voor onenigheid. (Foto Port of Rotterdam)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer