Draagvlak valt weg onder CAO Binnenvaart

Uitvlaggen en het steeds vaker afsluiten van bedrijfs-CAO’s waren volgens vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers in de binnenvaart de belangrijkste redenen de CAO voor de Rijn- en Binnenvaart te beëindigen. Ruud Wennekes van FNV Bondgenoten geeft de schuld aan de grote binnenvaartbedrijven Chemgas en Verenigde Tankvaartrederijen (VT).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Draagvlak valt weg onder CAO Binnenvaart | Schuttevaer.nl

Draagvlak valt weg onder CAO Binnenvaart

Uitvlaggen en het steeds vaker afsluiten van bedrijfs-CAO’s waren volgens vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers in de binnenvaart de belangrijkste redenen de CAO voor de Rijn- en Binnenvaart te beëindigen. Ruud Wennekes van FNV Bondgenoten geeft de schuld aan de grote binnenvaartbedrijven Chemgas en Verenigde Tankvaartrederijen (VT).

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer