Haven Rotterdam werkt aan optimale beladingsgraad

Nieuwe diepgangsdefinities, vastgelegd door het UK Hydrographic Office in The Mariner’s Handbook (10ste editie, 2015), maken het aanlopen van de Rotterdame haven voor zeeschepen nog efficiënter. ‘Je kunt met een schip soms meer dan je denkt’, zegt havenmeester René de Vries over ‘Port Call optimalisatie’, de nieuwe manier van werken bij het havenbedrijf.

Haven Rotterdam werkt aan optimale beladingsgraad

Voor het eerst sinds 2007 toename van zeeschepen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Haven Rotterdam werkt aan optimale beladingsgraad | Schuttevaer.nl

Haven Rotterdam werkt aan optimale beladingsgraad

Nieuwe diepgangsdefinities, vastgelegd door het UK Hydrographic Office in The Mariner’s Handbook (10ste editie, 2015), maken het aanlopen van de Rotterdame haven voor zeeschepen nog efficiënter. ‘Je kunt met een schip soms meer dan je denkt’, zegt havenmeester René de Vries over ‘Port Call optimalisatie’, de nieuwe manier van werken bij het havenbedrijf.

Haven Rotterdam werkt aan optimale beladingsgraad

Voor het eerst sinds 2007 toename van zeeschepen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer