Aan de Reis: Zand en grind blijft goed

In de zeehavens wordt nog steeds veel werk gemeld. Vooral 1000-tonners hebben de reizen voor het uitkiezen. Ook is er nog steeds veel werk in de zand en grind. De prijzen zijn laag, maar als er haast bij een reis is, komt er zomaar een paar euro bij. Op de Moezel is momenteel niet veel werk, op de Main wordt wel veel werk gemeld.

Aan de Reis: Zand en grind blijft goed

Soja ging van Amsterdam naar Roeselare voor 8,50 euro per ton en van Amsterdam naar Wesel werd 6 euro per ton betaald. Sojaschroot ging van Rotterdam naar Beernem voor 6 euro per ton. Coils brachten van Antwerpen naar Dortmund 6,50 euro per ton op. Kolen gingen van Rotterdam naar Thionville voor 7 euro per ton. Naar de Saar werd voor kolen 7,50 euro per ton vanaf Rotterdam geboden. Van Amsterdam naar Heilbronn werd 10,50 euro per ton geboden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Zand en grind blijft goed | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Zand en grind blijft goed

In de zeehavens wordt nog steeds veel werk gemeld. Vooral 1000-tonners hebben de reizen voor het uitkiezen. Ook is er nog steeds veel werk in de zand en grind. De prijzen zijn laag, maar als er haast bij een reis is, komt er zomaar een paar euro bij. Op de Moezel is momenteel niet veel werk, op de Main wordt wel veel werk gemeld.

Aan de Reis: Zand en grind blijft goed

Soja ging van Amsterdam naar Roeselare voor 8,50 euro per ton en van Amsterdam naar Wesel werd 6 euro per ton betaald. Sojaschroot ging van Rotterdam naar Beernem voor 6 euro per ton. Coils brachten van Antwerpen naar Dortmund 6,50 euro per ton op. Kolen gingen van Rotterdam naar Thionville voor 7 euro per ton. Naar de Saar werd voor kolen 7,50 euro per ton vanaf Rotterdam geboden. Van Amsterdam naar Heilbronn werd 10,50 euro per ton geboden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer