Subsidie

Rederij Doeksen rust vrachtcatamaran Noord-Nederland uit met Stage V-motoren

Rederij Doeksen heeft vier nieuwe hoofdmotoren in de vrachtcatamaran Noord-Nederland gezet. Hiermee voldoet het schip aan de Stage V-normen. De Terschellinger rederij benutte hiervoor de Subsidieregeling Verduurzaming Binnenvaartschepen.

Vrachtcatamaran Noord-Nederland werd in 2002 voor Rederij Doeksen gebouwd en in de vaart genomen. Het was destijds de eerste vrachtcatamaran in Europa. In 2017 werd het schip met 20 meter verlengd. Foto Rederij Doeksen / Arn Hagen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Rederij Doeksen rust vrachtcatamaran Noord-Nederland uit met Stage V-motoren | Schuttevaer.nl
Subsidie

Rederij Doeksen rust vrachtcatamaran Noord-Nederland uit met Stage V-motoren

Rederij Doeksen heeft vier nieuwe hoofdmotoren in de vrachtcatamaran Noord-Nederland gezet. Hiermee voldoet het schip aan de Stage V-normen. De Terschellinger rederij benutte hiervoor de Subsidieregeling Verduurzaming Binnenvaartschepen.

Vrachtcatamaran Noord-Nederland werd in 2002 voor Rederij Doeksen gebouwd en in de vaart genomen. Het was destijds de eerste vrachtcatamaran in Europa. In 2017 werd het schip met 20 meter verlengd. Foto Rederij Doeksen / Arn Hagen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer