Aan de Reis: Behoorlijke werkvoorraad

Er is behoorlijk werk en er kan worden onderhandeld. Dankzij het lage water blijft het goed gaan met de binnenvaart. Binnenlands is er ook aardig wat werk, maar werden geen toptarieven geboden.

Kolen gingen van Amsterdam naar Krotzenburg voor 9,50 euro exclusief KWZ (net als de rest van de hier genoemde tarieven). Van Amsterdam naar Neckargartach  werd 10,50 euro per ton betaald. Kolen gingen van Amsterdam naar Schmehausen voor 6,50 euro per ton. Tarwe ging van Rotterdam naar Veghel voor 4 euro per ton, maar Meppel werd 4,50 euro per ton geboden. Van Amsterdam naar Brake werd 8,50 euro per ton geboden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Behoorlijke werkvoorraad | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Behoorlijke werkvoorraad

Er is behoorlijk werk en er kan worden onderhandeld. Dankzij het lage water blijft het goed gaan met de binnenvaart. Binnenlands is er ook aardig wat werk, maar werden geen toptarieven geboden.

Kolen gingen van Amsterdam naar Krotzenburg voor 9,50 euro exclusief KWZ (net als de rest van de hier genoemde tarieven). Van Amsterdam naar Neckargartach  werd 10,50 euro per ton betaald. Kolen gingen van Amsterdam naar Schmehausen voor 6,50 euro per ton. Tarwe ging van Rotterdam naar Veghel voor 4 euro per ton, maar Meppel werd 4,50 euro per ton geboden. Van Amsterdam naar Brake werd 8,50 euro per ton geboden.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer