Overzicht achterlandverbindingen Rotterdam moet lading opleveren

Het Havenbedrijf Rotterdam (HbR) en de Vereniging van Nederlandse Inland Containerterminal Operators (VITO) hebben het internetplatform InlandLinks opgezet. Dat maakt het binnenlandse containerterminalnetwerk veel beter inzichtelijk voor buitenlandse verladers. En dat gaat lading opleveren, zo is de verwachting.

Door Henriette Driesen-Joanknecht
Voorzitter Eric Nooijen (VITO) en Donald Baan (HbR) presenteerde de site donderdag 28 april in het World Port Center in Rotterdam. InlandLinks werd dinsdag 10 mei voor het eerst aan de wereld getoond op Transport Logistic Munich in München. Doel is meer containervervoer vanuit Rotterdam naar het achterland te genereren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Overzicht achterlandverbindingen Rotterdam moet lading opleveren | Schuttevaer.nl

Overzicht achterlandverbindingen Rotterdam moet lading opleveren

Het Havenbedrijf Rotterdam (HbR) en de Vereniging van Nederlandse Inland Containerterminal Operators (VITO) hebben het internetplatform InlandLinks opgezet. Dat maakt het binnenlandse containerterminalnetwerk veel beter inzichtelijk voor buitenlandse verladers. En dat gaat lading opleveren, zo is de verwachting.

Door Henriette Driesen-Joanknecht
Voorzitter Eric Nooijen (VITO) en Donald Baan (HbR) presenteerde de site donderdag 28 april in het World Port Center in Rotterdam. InlandLinks werd dinsdag 10 mei voor het eerst aan de wereld getoond op Transport Logistic Munich in München. Doel is meer containervervoer vanuit Rotterdam naar het achterland te genereren.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer