dual fuel-motor

Nieuw verbrandingsconcept Wärtsilä reduceert methaanslip met 41%

De Finse motorenbouwer Wärtsilä is erin geslaagd de methaanslip van de Wärtsilä 31DF-motor met gemiddeld 41% te verminderen over de volledige belastingscurve. De methaanslip, waarbij restjes onverbrand methaangas met de uitlaatgassen de atmosfeer in stromen, was overigens al laag bij deze motoren.

Wärtsilä nieuwe verbrandingsconcept
De Wärtsilä 31 DF is leverbaar in vermogens van 4,6 tot 10,4 MW bij 720 tot 750 toeren. Afbeeldingen Wärtsilä

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Nieuw verbrandingsconcept Wärtsilä reduceert methaanslip met 41% | Schuttevaer.nl
dual fuel-motor

Nieuw verbrandingsconcept Wärtsilä reduceert methaanslip met 41%

De Finse motorenbouwer Wärtsilä is erin geslaagd de methaanslip van de Wärtsilä 31DF-motor met gemiddeld 41% te verminderen over de volledige belastingscurve. De methaanslip, waarbij restjes onverbrand methaangas met de uitlaatgassen de atmosfeer in stromen, was overigens al laag bij deze motoren.

Wärtsilä nieuwe verbrandingsconcept
De Wärtsilä 31 DF is leverbaar in vermogens van 4,6 tot 10,4 MW bij 720 tot 750 toeren. Afbeeldingen Wärtsilä

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer