BVB vraagt schippers kleine schip te promoten

Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) heeft een minifilmpje gemaakt over de kleinste binnenvaartschepen. Het voorlichtingsbureau roept schippers op het filmpje te plaatsen op communicatiekanalen als Youtube en Hyves en zo de kleine binnenvaart te promoten.

De nieuwste promotiefilm met de titel ‘De drijvende kracht; kleine binnenvaart, grote klasse’ is het begin van een nieuwe serie informatieve minifilms van het BVB over de binnenvaart. Waar de films van het BVB voorheen alleen via de geijkte communicatiekanalen als DVD werden verspreid, kiest het bureau nu voor een nieuwe insteek. ‘Veel binnenvaartondernemers zijn tegenwoordig op sites als Hyves te vinden’, zegt BVB-voorlichter Wilco Volker. ‘Daar zijn de mooiste foto’s van schepen dagelijkse reclame voor de binnenvaart. Deze trots op de schepen, klein en groot, kan via internet snel en breed worden verspreid. Door gebruik te maken van nieuwe kanalen zoals Youtube en Hyves kan de binnenvaart in korte tijd bij veel mensen bekend worden gemaakt. Maar daar hebben wij wel de sector bij nodig. Wij vragen iedereen in de binnenvaart dan ook om zelf mee te doen aan promotie van de bedrijfstak.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

BVB vraagt schippers kleine schip te promoten | Schuttevaer.nl

BVB vraagt schippers kleine schip te promoten

Bureau Voorlichting Binnenvaart (BVB) heeft een minifilmpje gemaakt over de kleinste binnenvaartschepen. Het voorlichtingsbureau roept schippers op het filmpje te plaatsen op communicatiekanalen als Youtube en Hyves en zo de kleine binnenvaart te promoten.

De nieuwste promotiefilm met de titel ‘De drijvende kracht; kleine binnenvaart, grote klasse’ is het begin van een nieuwe serie informatieve minifilms van het BVB over de binnenvaart. Waar de films van het BVB voorheen alleen via de geijkte communicatiekanalen als DVD werden verspreid, kiest het bureau nu voor een nieuwe insteek. ‘Veel binnenvaartondernemers zijn tegenwoordig op sites als Hyves te vinden’, zegt BVB-voorlichter Wilco Volker. ‘Daar zijn de mooiste foto’s van schepen dagelijkse reclame voor de binnenvaart. Deze trots op de schepen, klein en groot, kan via internet snel en breed worden verspreid. Door gebruik te maken van nieuwe kanalen zoals Youtube en Hyves kan de binnenvaart in korte tijd bij veel mensen bekend worden gemaakt. Maar daar hebben wij wel de sector bij nodig. Wij vragen iedereen in de binnenvaart dan ook om zelf mee te doen aan promotie van de bedrijfstak.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer