Meer prijzen CO2mpetitie

Het Platform VoortVarend Besparen is een wervingscampagne begonnen voor de Binnenvaart Brandstof CO2mpetitie. De campagne wordt gevoerd onder het motto ‘Ik daag je uit’. Bedoeling is Nederlandse binnenvaartrederijen, diensten en particuliere schippers uit te dagen om mee te doen met de competitie.

Het platform streeft naar een grote groep deelnemers om zo het positieve effect van de brandstofbesparing te vergroten en de CO2-uitstoot te verminderen. Er zijn dit jaar meer prijzen te winnen en er komen ook prijzen voor de winnaars van de tussenklassementen. Het platform daagt schippers uit om prijzen te verzinnen. De ‘Ik daag je uit’-campagne gaat twee maanden duren. Daarom is de uiterlijke inschrijfdatum verschoven naar 1 maart 2009. De Binnenvaart Brandstof CO2mpetitie 2009 start een maand later.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Meer prijzen CO2mpetitie | Schuttevaer.nl

Meer prijzen CO2mpetitie

Het Platform VoortVarend Besparen is een wervingscampagne begonnen voor de Binnenvaart Brandstof CO2mpetitie. De campagne wordt gevoerd onder het motto ‘Ik daag je uit’. Bedoeling is Nederlandse binnenvaartrederijen, diensten en particuliere schippers uit te dagen om mee te doen met de competitie.

Het platform streeft naar een grote groep deelnemers om zo het positieve effect van de brandstofbesparing te vergroten en de CO2-uitstoot te verminderen. Er zijn dit jaar meer prijzen te winnen en er komen ook prijzen voor de winnaars van de tussenklassementen. Het platform daagt schippers uit om prijzen te verzinnen. De ‘Ik daag je uit’-campagne gaat twee maanden duren. Daarom is de uiterlijke inschrijfdatum verschoven naar 1 maart 2009. De Binnenvaart Brandstof CO2mpetitie 2009 start een maand later.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer