Aan de Reis: Tankvaart heeft werk genoeg

Met het stijgen van de waterstanden zijn de vrachtprijzen gedaald, zowel in de droge-lading- als de tankvaart. Het ladingaanbod bleef redelijk op peil en is vooral in de tankvaart nog steeds goed. Binnenlands werden veel partijen van rond de 1000 ton aangeboden voor rond de drie en vier euro.

Aan de Reis: Tankvaart heeft werk genoeg

Kolen brachten van Antwerpen naar Dillingen 8 euro per ton op en van Antwerpen naar Rheinberg 3,25 euro per ton. Soja ging van Amsterdam naar Oss voor 4 euro per ton. Van Amsterdam naar Stürzelberg werd 5 euro per ton betaald en van Rotterdam naar Hamm 6,25 euro per ton. Naar Deventer werd werk aangeboden vanaf Rotterdam voor 4 en 5,50 euro per ton en rollen draad deden van Amsterdam naar Almelo 4 euro per ton. Coils gingen van Antwerpen naar Worms voor 7,35 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Tankvaart heeft werk genoeg | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Tankvaart heeft werk genoeg

Met het stijgen van de waterstanden zijn de vrachtprijzen gedaald, zowel in de droge-lading- als de tankvaart. Het ladingaanbod bleef redelijk op peil en is vooral in de tankvaart nog steeds goed. Binnenlands werden veel partijen van rond de 1000 ton aangeboden voor rond de drie en vier euro.

Aan de Reis: Tankvaart heeft werk genoeg

Kolen brachten van Antwerpen naar Dillingen 8 euro per ton op en van Antwerpen naar Rheinberg 3,25 euro per ton. Soja ging van Amsterdam naar Oss voor 4 euro per ton. Van Amsterdam naar Stürzelberg werd 5 euro per ton betaald en van Rotterdam naar Hamm 6,25 euro per ton. Naar Deventer werd werk aangeboden vanaf Rotterdam voor 4 en 5,50 euro per ton en rollen draad deden van Amsterdam naar Almelo 4 euro per ton. Coils gingen van Antwerpen naar Worms voor 7,35 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer