‘Stuurhuisschades meestal fout terminalpersoneel’

De incidenten bij containerterminals, waarbij schades ontstaan aan stuurhuizen, zijn meestal niet de fout van de binnenvaart maar van de terminal. Dat stelt Francis Schapers van het binnenvaartcontainerschip Duancis (135 x 14,20 meter). Hij is verontwaardigd over het opinieartikel van de experts van Marintec in Schuttevaer van 23 november.

'Stuurhuisschades meestal fout terminalpersoneel'

Binnenvaartondernemer Schapers hekelt stelling Marintec

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

‘Stuurhuisschades meestal fout terminalpersoneel’ | Schuttevaer.nl

‘Stuurhuisschades meestal fout terminalpersoneel’

De incidenten bij containerterminals, waarbij schades ontstaan aan stuurhuizen, zijn meestal niet de fout van de binnenvaart maar van de terminal. Dat stelt Francis Schapers van het binnenvaartcontainerschip Duancis (135 x 14,20 meter). Hij is verontwaardigd over het opinieartikel van de experts van Marintec in Schuttevaer van 23 november.

'Stuurhuisschades meestal fout terminalpersoneel'

Binnenvaartondernemer Schapers hekelt stelling Marintec

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer