Perkinsmotoren met CCR2-certificaat

Kemper & Van Twist Diesel levert door Sabre gemariniseerde Perkins-diesels van 87 tot 300 pk. Voor nieuwbouw zijn de types MT92B, M132TI en M225 geschikt. Deze types voldoen aan de huidige en toekomstige emissie-eisen, ook CCR2. De versies van 265 en 300 pk doen dat niet en worden dus veelal gebruikt voor vervanging.

DePerkins-motoren worden in de C-versies ook in commerciële schepen toegepast.‘In een pont op de IJssel staat nog een oude M90, die er inmiddels 45.000 urenop heeft zitten’, vertelt woordvoerder Jeroen van Liefland van Kemper & Van Twist .

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel

Reageer

Perkinsmotoren met CCR2-certificaat | Schuttevaer.nl

Perkinsmotoren met CCR2-certificaat

Kemper & Van Twist Diesel levert door Sabre gemariniseerde Perkins-diesels van 87 tot 300 pk. Voor nieuwbouw zijn de types MT92B, M132TI en M225 geschikt. Deze types voldoen aan de huidige en toekomstige emissie-eisen, ook CCR2. De versies van 265 en 300 pk doen dat niet en worden dus veelal gebruikt voor vervanging.

DePerkins-motoren worden in de C-versies ook in commerciële schepen toegepast.‘In een pont op de IJssel staat nog een oude M90, die er inmiddels 45.000 urenop heeft zitten’, vertelt woordvoerder Jeroen van Liefland van Kemper & Van Twist .

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Deel dit artikel

Reacties

Er zijn nog geen reacties op dit artikel

Reageer