Vrachten nog steeds te laag

Wereldwijd heeft de koopvaardij nog steeds te maken met lage vrachttarieven, in Europa is de situatie labiel en nu wordt ook Nederlands enige maritieme ‘groeidiamant’, de offshore-sector, getroffen. Eind dit jaar zijn er 100 offshore-schepen opgelegd. Mede door de lage olieprijs is daar geen werk meer voor.

Vrachten nog steeds te laag

KVNR kijkt met argusogen naar nieuwe Chinese ‘Zijderoute’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Vrachten nog steeds te laag | Schuttevaer.nl

Vrachten nog steeds te laag

Wereldwijd heeft de koopvaardij nog steeds te maken met lage vrachttarieven, in Europa is de situatie labiel en nu wordt ook Nederlands enige maritieme ‘groeidiamant’, de offshore-sector, getroffen. Eind dit jaar zijn er 100 offshore-schepen opgelegd. Mede door de lage olieprijs is daar geen werk meer voor.

Vrachten nog steeds te laag

KVNR kijkt met argusogen naar nieuwe Chinese ‘Zijderoute’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer