Getint glas-probleem ROSR kan met kleine aanpassing verdwijnen

De Rijnvaart kan een flinke en onnodige kostenpost worden bespaard als in het ROSR de nieuwe lichtdoorlaatbaarheidseis voor ruiten in stuurhuizen wordt verlaagd van 75 naar 60%. Dat stelt de Nederlandse delegatie in de Centrale Commissie voor de Rijnvaart (CCR) in Straatsburg. Nederland pleit ook voor versoepeling van de geluidsnormen en ankergewichten.

Nederlandse delegatie CCR staat nog steeds alleen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Getint glas-probleem ROSR kan met kleine aanpassing verdwijnen | Schuttevaer.nl

Getint glas-probleem ROSR kan met kleine aanpassing verdwijnen

De Rijnvaart kan een flinke en onnodige kostenpost worden bespaard als in het ROSR de nieuwe lichtdoorlaatbaarheidseis voor ruiten in stuurhuizen wordt verlaagd van 75 naar 60%. Dat stelt de Nederlandse delegatie in de Centrale Commissie voor de Rijnvaart (CCR) in Straatsburg. Nederland pleit ook voor versoepeling van de geluidsnormen en ankergewichten.

Nederlandse delegatie CCR staat nog steeds alleen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer