Interesse bij 150 charteraars voor marketingcampagne

Eigenaren van ruim 150 charterschepen overwegen mee te doen aan een promotiecampagne om de traditionele chartervaart onder de aandacht te brengen van een breed publiek. Op de enquete van de Werkgroep Alle Hens aan Dek reageerde na twee weken al 21% van de charterondernemers; de enquete staat nog open tot en met 29 februari.

Chartervaart Lagelanden

Voor overzichtelijke kosten deelnemen in een gezamenlijke marketingcampagne, een professionele aanpak van marketing en het versterken van de eigen marketingactiviteiten zijn de belangrijkste redenen voor de 150 schepen om deel te willen nemen aan een gezamenlijke campagne. Het doel van alle respondenten is zonneklaar: meer vaardagen, omzetstijging en rendementsverbetering.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Interesse bij 150 charteraars voor marketingcampagne | Schuttevaer.nl

Interesse bij 150 charteraars voor marketingcampagne

Eigenaren van ruim 150 charterschepen overwegen mee te doen aan een promotiecampagne om de traditionele chartervaart onder de aandacht te brengen van een breed publiek. Op de enquete van de Werkgroep Alle Hens aan Dek reageerde na twee weken al 21% van de charterondernemers; de enquete staat nog open tot en met 29 februari.

Chartervaart Lagelanden

Voor overzichtelijke kosten deelnemen in een gezamenlijke marketingcampagne, een professionele aanpak van marketing en het versterken van de eigen marketingactiviteiten zijn de belangrijkste redenen voor de 150 schepen om deel te willen nemen aan een gezamenlijke campagne. Het doel van alle respondenten is zonneklaar: meer vaardagen, omzetstijging en rendementsverbetering.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer