Vrachtenmarkt: Opnieuw minder beroerde week

In de droge-ladingmarkt gingen nogal wat handysizers en supramaxen in ballast uit het Verre Oosten naar de Atlantic. In het Verre Oosten lagen de huren en vrachten al geruime tijd onder wat op de Atlantische routes werd betaald. Het gevolg was uiteraard dat een verdere verbetering op de Atlantische routes uitbleef. In het Verre Oosten werd het echter wel iets beter voor de handysizers en supramaxen.

De Magnum Power (53.500 dwt, 2008) werd gecharterd oplevering Hakata, teruglevering India voor $ 14.000 per dag.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Vrachtenmarkt: Opnieuw minder beroerde week | Schuttevaer.nl

Vrachtenmarkt: Opnieuw minder beroerde week

In de droge-ladingmarkt gingen nogal wat handysizers en supramaxen in ballast uit het Verre Oosten naar de Atlantic. In het Verre Oosten lagen de huren en vrachten al geruime tijd onder wat op de Atlantische routes werd betaald. Het gevolg was uiteraard dat een verdere verbetering op de Atlantische routes uitbleef. In het Verre Oosten werd het echter wel iets beter voor de handysizers en supramaxen.

De Magnum Power (53.500 dwt, 2008) werd gecharterd oplevering Hakata, teruglevering India voor $ 14.000 per dag.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer