Aan de Reis: Veel werk in de zeehavens

De vrachten zitten voor de meeste schepen op dit moment op een redelijk niveau. Er is veel werk. In de zeehavens was veel aanbod en werd goed betaald. In Duitsland was het niet overal zo goed, op de Boven-Rijn werden bijvoorbeeld weinig reizen gemeld. Binnenlands boeren de kleinere schepen goed.

Aan de Reis: Veel werk in de zeehavens

Van Rotterdam naar Lochem werd 6 euro per ton betaald, van Rotterdam naar Sneek 6,50 euro per ton. Van Rotterdam naar Spyck werd 3,25 euro per ton betaald. Van Antwerpen naar Duisburg werd 4,50 euro per ton betaald en van Antwerpen naar de Neckar 14 euro per ton. Van Rotterdam naar Essen werd 7,50 euro per ton betaald en van Vlissingen naar Andernach ruim 11 euro per ton. Van Rotterdam naar Mainz werd 20 euro per ton betaald. Van Amsterdam naar de Moezel werd 11,50 euro per ton betaald. Kolen gingen van Amsterdam naar Brassert voor 4,75 euro per ton en van Amsterdam naar Orsoy voor 2,90 euro per ton. Van Rotterdam naar Orsoy werd 3 euro per ton betaald, uiteraard alles exclusief KWZ.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Veel werk in de zeehavens | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Veel werk in de zeehavens

De vrachten zitten voor de meeste schepen op dit moment op een redelijk niveau. Er is veel werk. In de zeehavens was veel aanbod en werd goed betaald. In Duitsland was het niet overal zo goed, op de Boven-Rijn werden bijvoorbeeld weinig reizen gemeld. Binnenlands boeren de kleinere schepen goed.

Aan de Reis: Veel werk in de zeehavens

Van Rotterdam naar Lochem werd 6 euro per ton betaald, van Rotterdam naar Sneek 6,50 euro per ton. Van Rotterdam naar Spyck werd 3,25 euro per ton betaald. Van Antwerpen naar Duisburg werd 4,50 euro per ton betaald en van Antwerpen naar de Neckar 14 euro per ton. Van Rotterdam naar Essen werd 7,50 euro per ton betaald en van Vlissingen naar Andernach ruim 11 euro per ton. Van Rotterdam naar Mainz werd 20 euro per ton betaald. Van Amsterdam naar de Moezel werd 11,50 euro per ton betaald. Kolen gingen van Amsterdam naar Brassert voor 4,75 euro per ton en van Amsterdam naar Orsoy voor 2,90 euro per ton. Van Rotterdam naar Orsoy werd 3 euro per ton betaald, uiteraard alles exclusief KWZ.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer