Een jaar lang bellen om klant binnen te halen

Hisham Saadwai belde een jaar lang elke week met een potentiële klant om de logistiek voor het bedrijf te mogen gaan regelen. Toen was het voor de supervisor sales execution bij Hapag-Lloyd eindelijk raak. Hij wist bij de Jushi Group in Egypte de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Sindsdien is het bedrijf in Alexandrië klant.

Hisham Saadawi en Olive Wang, logistiek manager voor de Jushi Group. (Foto Hapag Lloyd)
Hisham Saadawi en Olive Wang, logistiek manager voor de Jushi Group. (Foto Hapag Lloyd)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Een jaar lang bellen om klant binnen te halen | Schuttevaer.nl

Een jaar lang bellen om klant binnen te halen

Hisham Saadwai belde een jaar lang elke week met een potentiële klant om de logistiek voor het bedrijf te mogen gaan regelen. Toen was het voor de supervisor sales execution bij Hapag-Lloyd eindelijk raak. Hij wist bij de Jushi Group in Egypte de juiste persoon aan de lijn te krijgen. Sindsdien is het bedrijf in Alexandrië klant.

Hisham Saadawi en Olive Wang, logistiek manager voor de Jushi Group. (Foto Hapag Lloyd)
Hisham Saadawi en Olive Wang, logistiek manager voor de Jushi Group. (Foto Hapag Lloyd)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer