Aan de Reis: Meer vraag naar gasolie verwacht

Op de Duitse kanalen was veel werk en waren maar weinig schepen. Op de Boven-Rijn was daarentegen weinig te doen. In de zeehavens werden reizen aangeboden tegen lage prijzen, terwijl er maar weinig scheepsruimte beschikbaar was.

Kolen gingen van Vlissingen naar Lünen voor 4,65 euro per ton. Cellulose bracht van Amsterdam naar Emmelsum 5 euro per ton op. Soja ging van Rotterdam naar Hengelo voor 5,50 en maïs bracht van Rotterdam naar Almelo 5 euro per ton op. Kas ging van Sluiskil naar Amsterdam voor 4,75 euro per ton. Kunstmest ging van Stein naar Mertert voor 9,50 euro per ton. Coils gingen van IJmuiden naar de Moezel voor 8,75 euro per ton. Soja bracht van Amsterdam naar Haren/Ems 7,35 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Meer vraag naar gasolie verwacht | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Meer vraag naar gasolie verwacht

Op de Duitse kanalen was veel werk en waren maar weinig schepen. Op de Boven-Rijn was daarentegen weinig te doen. In de zeehavens werden reizen aangeboden tegen lage prijzen, terwijl er maar weinig scheepsruimte beschikbaar was.

Kolen gingen van Vlissingen naar Lünen voor 4,65 euro per ton. Cellulose bracht van Amsterdam naar Emmelsum 5 euro per ton op. Soja ging van Rotterdam naar Hengelo voor 5,50 en maïs bracht van Rotterdam naar Almelo 5 euro per ton op. Kas ging van Sluiskil naar Amsterdam voor 4,75 euro per ton. Kunstmest ging van Stein naar Mertert voor 9,50 euro per ton. Coils gingen van IJmuiden naar de Moezel voor 8,75 euro per ton. Soja bracht van Amsterdam naar Haren/Ems 7,35 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer