Hoofdpijn van ballastwater

Het ballastwaterverdrag is eindelijk geratificeerd, zo maakte de International Maritime Organization (IMO) donderdag 8 september bekend. Finland liet het vertegenwoordigde wereldwijde tonnage tot boven de 35% stijgen en maakt daarmee na 14 jaar ratificatie mogelijk. Technische onzekerheden, het niet meedoen van de Verenigde Staten en de financiering maken het voor reders tot een hoofdpijndossier.

IMO heeft tonnage compleet voor ballastwaterverdrag

IMO heeft tonnage compleet voor Ballastwaterverdrag

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Hoofdpijn van ballastwater | Schuttevaer.nl

Hoofdpijn van ballastwater

Het ballastwaterverdrag is eindelijk geratificeerd, zo maakte de International Maritime Organization (IMO) donderdag 8 september bekend. Finland liet het vertegenwoordigde wereldwijde tonnage tot boven de 35% stijgen en maakt daarmee na 14 jaar ratificatie mogelijk. Technische onzekerheden, het niet meedoen van de Verenigde Staten en de financiering maken het voor reders tot een hoofdpijndossier.

IMO heeft tonnage compleet voor ballastwaterverdrag

IMO heeft tonnage compleet voor Ballastwaterverdrag

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer