Orderportefeuilles raken leeg

De Noord-Nederlandse scheepsbouw heeft dringend behoefte aan orders. Er vallen al bedrijven om. Het meest recente voorbeeld is het faillissement van Wolfard & Wessels Werktuigbouw uit Hoogezand met ruim 100 werknemers, dat door gebrek aan orders van scheepswerven en offshore-industrie de deuren moest sluiten.

Faillissementen als gevolg van scheepsbouwcrisis

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Orderportefeuilles raken leeg | Schuttevaer.nl

Orderportefeuilles raken leeg

De Noord-Nederlandse scheepsbouw heeft dringend behoefte aan orders. Er vallen al bedrijven om. Het meest recente voorbeeld is het faillissement van Wolfard & Wessels Werktuigbouw uit Hoogezand met ruim 100 werknemers, dat door gebrek aan orders van scheepswerven en offshore-industrie de deuren moest sluiten.

Faillissementen als gevolg van scheepsbouwcrisis

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer