Eerste dual fuel-containerfeeder

SMB Naval Architects uit het Groningse Haren (Groningen) heeft twee dual fuel shortsea containerschepen ontwikkeld voor GNS Shipping/Nordic Hamburg. Het worden de eerste op LNG varende shortsea containerschepen in Europa. De 170 meter lange containerfeeders (1368 teu) worden in China gebouwd.

Eerste dual fuel-containerefeeder

SMB Naval Architects heeft twee bestellingen binnen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Eerste dual fuel-containerfeeder | Schuttevaer.nl

Eerste dual fuel-containerfeeder

SMB Naval Architects uit het Groningse Haren (Groningen) heeft twee dual fuel shortsea containerschepen ontwikkeld voor GNS Shipping/Nordic Hamburg. Het worden de eerste op LNG varende shortsea containerschepen in Europa. De 170 meter lange containerfeeders (1368 teu) worden in China gebouwd.

Eerste dual fuel-containerefeeder

SMB Naval Architects heeft twee bestellingen binnen

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer