Hartmann zoekt bemanningen voor compleet nieuwe offshorevloot

Hartmann Offshore is naarstig op zoek naar extra personeel om maar liefst twaalf nieuwe anchor-handling tug supply (ahts) vaartuigen te kunnen bemannen. De offshoreschepen zijn alle twaalf in aanbouw bij de Italiaanse Fincantieriwerf en worden tussen eind dit jaar en 2010 opgeleverd.

Hartmann Offshore is de jongste loot aan de stam van de Hartmann Group. Dit in het Duitse Leer gevestigde bedrijf werd in 1981 opgericht door kapitein Alfred Hartmann, nadat hij zijn eerste vrachtschip had gekocht. Kort daarop kwam een tweede schip in de vaart en hierna maakte de rederij een stormachtige ontwikkeling door. Momenteel telt de vloot circa 130 schepen, waaronder containervaartuigen, tankers, bulkers, LPG-carriers en multipurposeschepen. Zo’n veertig procent hiervan is vercharterd aan andere rederijen, waaronder de containerschepen aan Maersk Line en Hapag Lloyd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Hartmann zoekt bemanningen voor compleet nieuwe offshorevloot | Schuttevaer.nl

Hartmann zoekt bemanningen voor compleet nieuwe offshorevloot

Hartmann Offshore is naarstig op zoek naar extra personeel om maar liefst twaalf nieuwe anchor-handling tug supply (ahts) vaartuigen te kunnen bemannen. De offshoreschepen zijn alle twaalf in aanbouw bij de Italiaanse Fincantieriwerf en worden tussen eind dit jaar en 2010 opgeleverd.

Hartmann Offshore is de jongste loot aan de stam van de Hartmann Group. Dit in het Duitse Leer gevestigde bedrijf werd in 1981 opgericht door kapitein Alfred Hartmann, nadat hij zijn eerste vrachtschip had gekocht. Kort daarop kwam een tweede schip in de vaart en hierna maakte de rederij een stormachtige ontwikkeling door. Momenteel telt de vloot circa 130 schepen, waaronder containervaartuigen, tankers, bulkers, LPG-carriers en multipurposeschepen. Zo’n veertig procent hiervan is vercharterd aan andere rederijen, waaronder de containerschepen aan Maersk Line en Hapag Lloyd.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer