Waterstof en ureum brengen oude motor naar de top

Het binnenvaartcontainerschip Sulomaro (110 x 11,45 meter, 2903 ton) heeft een Green Award-certificaat gekregen met een 12 jaar oude ongecertificeerde (CCR 0) 1700 pk hoofdmotor. De toevoer van waterstof via de luchtinlaat en ureuminjectie aan de uitlaatkant, maakten de motor aanzienlijk schoner.

Waterstof en ureum brengen oude motor naar de top

‘Motor is stiller en verbruikt ook minder’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Waterstof en ureum brengen oude motor naar de top | Schuttevaer.nl

Waterstof en ureum brengen oude motor naar de top

Het binnenvaartcontainerschip Sulomaro (110 x 11,45 meter, 2903 ton) heeft een Green Award-certificaat gekregen met een 12 jaar oude ongecertificeerde (CCR 0) 1700 pk hoofdmotor. De toevoer van waterstof via de luchtinlaat en ureuminjectie aan de uitlaatkant, maakten de motor aanzienlijk schoner.

Waterstof en ureum brengen oude motor naar de top

‘Motor is stiller en verbruikt ook minder’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer