Aan de reis: Laadruimte nodig in Frankrijk

Op de Main en de Neckar was niet zoveel werk, maar in de zeehavens was genoeg te doen. Op de Moezel was nog steeds heel veel werk en ook in de zeehavens had men niet veel te klagen. De tarieven gingen begin deze week weer omlaag, maar iedereen bleef redelijk aan de gang.

De EMO verwacht deze week 2 schepen met kolen en 2 met erts. De Maganar lag van zondag tot dinsdag kolen te lossen en de Miho Pracat loste dinsdag en woensdag kolen. De Berge Fjord lost deze week tot donderdag erts en de Triton Condor lost van woensdag tot en met vrijdag erts.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de reis: Laadruimte nodig in Frankrijk | Schuttevaer.nl

Aan de reis: Laadruimte nodig in Frankrijk

Op de Main en de Neckar was niet zoveel werk, maar in de zeehavens was genoeg te doen. Op de Moezel was nog steeds heel veel werk en ook in de zeehavens had men niet veel te klagen. De tarieven gingen begin deze week weer omlaag, maar iedereen bleef redelijk aan de gang.

De EMO verwacht deze week 2 schepen met kolen en 2 met erts. De Maganar lag van zondag tot dinsdag kolen te lossen en de Miho Pracat loste dinsdag en woensdag kolen. De Berge Fjord lost deze week tot donderdag erts en de Triton Condor lost van woensdag tot en met vrijdag erts.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer