Recessie heeft geen gevolgen voor investeringsprogramma De Nul

Crisis of geen crisis, baggerbedrijf Jan De Nul blijft investeren. De jongste vlootaanwinst is het valpijp- en mijnbouwschip Simon Stevin dat vorige week, 21 maanden na de bestelling, te water ging bij scheepswerf Construcciones Navales del Norte in het Spaanse Sestao. In haar soort is ze het grootste schip ter wereld.

Recessie heeft geen gevolgen voor investeringsprogramma De Nul

Julie, de dochter van algemeen directeur Jan Pieter de Nul, doopte het schip. De Nul zei afgelopen week in de Belgische pers: ‘Ik ben niet ongerust over de economische crisis, ook al is het een vuile. Mocht er paniek zijn, dan hadden we bestellingen voor schepen kunnen annuleren. Maar ik heb niets geannuleerd, want ik ben ervan overtuigd dat in crisisperiodes deze wapens hun nut zullen bewijzen. We staan er ook veel beter voor dan de anderen.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Recessie heeft geen gevolgen voor investeringsprogramma De Nul | Schuttevaer.nl

Recessie heeft geen gevolgen voor investeringsprogramma De Nul

Crisis of geen crisis, baggerbedrijf Jan De Nul blijft investeren. De jongste vlootaanwinst is het valpijp- en mijnbouwschip Simon Stevin dat vorige week, 21 maanden na de bestelling, te water ging bij scheepswerf Construcciones Navales del Norte in het Spaanse Sestao. In haar soort is ze het grootste schip ter wereld.

Recessie heeft geen gevolgen voor investeringsprogramma De Nul

Julie, de dochter van algemeen directeur Jan Pieter de Nul, doopte het schip. De Nul zei afgelopen week in de Belgische pers: ‘Ik ben niet ongerust over de economische crisis, ook al is het een vuile. Mocht er paniek zijn, dan hadden we bestellingen voor schepen kunnen annuleren. Maar ik heb niets geannuleerd, want ik ben ervan overtuigd dat in crisisperiodes deze wapens hun nut zullen bewijzen. We staan er ook veel beter voor dan de anderen.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer