ShoreTension gepresenteerd bij ECT

De Koninklijke Roeiers Vereeniging Eendracht (KRVE) heeft woensdag de door haar zelf ontwikkelde “ShoreTension” gepresenteerd op de ECT Delta Terminal in Rotterdam.

ShoreTension

De KRVE
ontwikkelde de ShoreTension om het breken van scheepstrossen te voorkomen. De
steeds groter wordende schepen en meer extreme weerscondities stellen hoge
eisen aan de scheepstrossen, waarmee de schepen aan de kade vastliggen. Naar
aanleiding van een aantal incidenten, waarbij ook een schip is losgeslagen,
heeft de KRVE in samenwerking met het Havenbedrijf Rotterdam de ShoreTension
ontwikkeld.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

ShoreTension gepresenteerd bij ECT | Schuttevaer.nl

ShoreTension gepresenteerd bij ECT

De Koninklijke Roeiers Vereeniging Eendracht (KRVE) heeft woensdag de door haar zelf ontwikkelde “ShoreTension” gepresenteerd op de ECT Delta Terminal in Rotterdam.

ShoreTension

De KRVE
ontwikkelde de ShoreTension om het breken van scheepstrossen te voorkomen. De
steeds groter wordende schepen en meer extreme weerscondities stellen hoge
eisen aan de scheepstrossen, waarmee de schepen aan de kade vastliggen. Naar
aanleiding van een aantal incidenten, waarbij ook een schip is losgeslagen,
heeft de KRVE in samenwerking met het Havenbedrijf Rotterdam de ShoreTension
ontwikkeld.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer