Promotie, promotie en nog eens promotie

De visserijsector heeft grote stappen gezet op gebied van duurzaamheid. Maar ‘vergeet de cultuur van de samenleving niet’. Die waarschuwing komt van directeur Johan van Nieuwenhuijzen van de United Fish Auctions (UFA), die tijdens de nieuwjaarsreceptie van de UFA in Stellendam, 2011 uitriep als jaar voor een betere communicatie van de visserijsector met de samenleving.

winnende schippers

Door Maria Evers
‘Wij hebben een prachtig product en mooie innovatieve technieken, maar dat moeten we ook vermarkten. We moeten de communicatie naar de samenleving verbeteren. Onze boodschap via de bestuurders over de bühne zien te krijgen.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Promotie, promotie en nog eens promotie | Schuttevaer.nl

Promotie, promotie en nog eens promotie

De visserijsector heeft grote stappen gezet op gebied van duurzaamheid. Maar ‘vergeet de cultuur van de samenleving niet’. Die waarschuwing komt van directeur Johan van Nieuwenhuijzen van de United Fish Auctions (UFA), die tijdens de nieuwjaarsreceptie van de UFA in Stellendam, 2011 uitriep als jaar voor een betere communicatie van de visserijsector met de samenleving.

winnende schippers

Door Maria Evers
‘Wij hebben een prachtig product en mooie innovatieve technieken, maar dat moeten we ook vermarkten. We moeten de communicatie naar de samenleving verbeteren. Onze boodschap via de bestuurders over de bühne zien te krijgen.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer