BCTN en CTT

Eduard Backer: ‘Bloedspoed past niet bij intermodaal vervoer, betrouwbaarheid wel’

De Inland Terminals Group is sinds de overname van Combi Terminal Twente het grootste containeroverslagbedrijf voor de binnenvaart. Bijna op elke strategische plek exploiteert het moederbedrijf van BCTN en MCS nu inlandterminals. Sinds eind vorig jaar staat Eduard Backer aan het hoofd van het conglomeraat.

Benieuwd naar het hele verhaal? Download hier de Schuttevaer Multimodaal special.

CEO Eduard Backer van de Inland Terminals Group werkt graag samen met Future Proof Shipping, dat intussen twee emissievrije waterstofschepen exploiteert. 'Ook op de terminals werken we aan toekomstbestendigheid.' Foto René Quist

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Eduard Backer: ‘Bloedspoed past niet bij intermodaal vervoer, betrouwbaarheid wel’ | Schuttevaer.nl
BCTN en CTT

Eduard Backer: ‘Bloedspoed past niet bij intermodaal vervoer, betrouwbaarheid wel’

De Inland Terminals Group is sinds de overname van Combi Terminal Twente het grootste containeroverslagbedrijf voor de binnenvaart. Bijna op elke strategische plek exploiteert het moederbedrijf van BCTN en MCS nu inlandterminals. Sinds eind vorig jaar staat Eduard Backer aan het hoofd van het conglomeraat.

Benieuwd naar het hele verhaal? Download hier de Schuttevaer Multimodaal special.

CEO Eduard Backer van de Inland Terminals Group werkt graag samen met Future Proof Shipping, dat intussen twee emissievrije waterstofschepen exploiteert. 'Ook op de terminals werken we aan toekomstbestendigheid.' Foto René Quist

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer