Aan de Reis: Werk wordt vastgehouden

Het was begin deze week moeilijk onderhandelen. Het werk wordt zoveel mogelijk vastgehouden, omdat anders teveel moet worden betaald aan laagwatertoeslagen. Op de Boven-Rijn werd slecht betaald, Stroomafwaarts was het beter.

Aan de Reis: Werk wordt vastgehouden

Kolen gingen van Amsterdam naar Neckargartach voor 9 euro per ton. Erts ging van Rotterdam naar Dillingen voor 7 euro per ton. Raps werd aangeboden van Gent naar Neuss voor 5,25 euro per ton. Binnenlands werd gerst aangeboden van Amsterdam naar Veghel voor 4,50 euro per ton. Van Rotterdam naar Tiel werd 6,50 euro per ton betaald. Brammen gingen van Antwerpen naar Krefeld voor 8,60 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Werk wordt vastgehouden | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Werk wordt vastgehouden

Het was begin deze week moeilijk onderhandelen. Het werk wordt zoveel mogelijk vastgehouden, omdat anders teveel moet worden betaald aan laagwatertoeslagen. Op de Boven-Rijn werd slecht betaald, Stroomafwaarts was het beter.

Aan de Reis: Werk wordt vastgehouden

Kolen gingen van Amsterdam naar Neckargartach voor 9 euro per ton. Erts ging van Rotterdam naar Dillingen voor 7 euro per ton. Raps werd aangeboden van Gent naar Neuss voor 5,25 euro per ton. Binnenlands werd gerst aangeboden van Amsterdam naar Veghel voor 4,50 euro per ton. Van Rotterdam naar Tiel werd 6,50 euro per ton betaald. Brammen gingen van Antwerpen naar Krefeld voor 8,60 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer