Logistieke hoogstandjes

Royal Koopmans: ‘Het vervoer van ons graan moet echt over water’

Royal Koopmans laat jaarlijks zo’n 200.000 ton graan over water naar de fabriek in Leeuwarden vervoeren. Dat zorgt soms voor logistieke hoogstandjes en uitdagingen, want een alternatief voor de aanvoer over water is er eigenlijk niet. Verduurzaming is in dat kader niet alleen een mooi streven voor Koopmans, maar ook een instrument om een aantrekkelijke verlader te zijn en blijven.

Royal Koopmans schip
Elke graankorrel wordt over water naar de fabriek van Royal Koopmans gebracht. Foto's Royal Koopmans

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Royal Koopmans: ‘Het vervoer van ons graan moet echt over water’ | Schuttevaer.nl
Logistieke hoogstandjes

Royal Koopmans: ‘Het vervoer van ons graan moet echt over water’

Royal Koopmans laat jaarlijks zo’n 200.000 ton graan over water naar de fabriek in Leeuwarden vervoeren. Dat zorgt soms voor logistieke hoogstandjes en uitdagingen, want een alternatief voor de aanvoer over water is er eigenlijk niet. Verduurzaming is in dat kader niet alleen een mooi streven voor Koopmans, maar ook een instrument om een aantrekkelijke verlader te zijn en blijven.

Royal Koopmans schip
Elke graankorrel wordt over water naar de fabriek van Royal Koopmans gebracht. Foto's Royal Koopmans

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer