Zeevrachtenmarkt: Brandstofprijs te hoog voor bulkers

Hoewel de spanning tussen de Verenigde Staten en Iran wat lijkt te zijn afgenomen is het onwaarschijnlijk dat het rustig blijft in de regio. De invoer van granen, zo’n 20 miljoen ton per jaar, door Iran, Irak, Koeweit en de Verenigde Arabische Emiraten is ook voor de scheepvaart van belang. De droge-ladingmarkt begon het nieuwe jaar slecht met dalende huren en vrachtprijzen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Zeevrachtenmarkt: Brandstofprijs te hoog voor bulkers | Schuttevaer.nl

Zeevrachtenmarkt: Brandstofprijs te hoog voor bulkers

Hoewel de spanning tussen de Verenigde Staten en Iran wat lijkt te zijn afgenomen is het onwaarschijnlijk dat het rustig blijft in de regio. De invoer van granen, zo’n 20 miljoen ton per jaar, door Iran, Irak, Koeweit en de Verenigde Arabische Emiraten is ook voor de scheepvaart van belang. De droge-ladingmarkt begon het nieuwe jaar slecht met dalende huren en vrachtprijzen.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer