DNV GL signaleert opvallend veel roestschade scrubbers

Er worden wereldwijd opvallend veel schades gemeld vanwege corrosie in het leidingwerk van open loop scrubbers. De roest ontstaat op het raakvlak tussen de scheepshuid en het leidingwerk van de scrubber en zou het gevolg zijn van verkeerd materiaalgebruik.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

DNV GL signaleert opvallend veel roestschade scrubbers | Schuttevaer.nl

DNV GL signaleert opvallend veel roestschade scrubbers

Er worden wereldwijd opvallend veel schades gemeld vanwege corrosie in het leidingwerk van open loop scrubbers. De roest ontstaat op het raakvlak tussen de scheepshuid en het leidingwerk van de scrubber en zou het gevolg zijn van verkeerd materiaalgebruik.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer