Japanse ecoblend als stookolievervanger

Een consortium onder leiding van het Japanse Oshima Shipbuilding heeft een zogeheten Super Eco Fuel ontwikkeld, een variabele brandstofmix waarmee zeeschepen de in 2020 ingaande IMO zwavelnorm van 0,5% halen, waar nodig de 0,1% zwavellimiet voor SECA-gebieden en ook de IMO Tier III emissienorm op NOx-gebied.

Japanse ecoblend als stookolievervanger

Binnen emissienormen en geschikt zonder ombouw motoren

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Japanse ecoblend als stookolievervanger | Schuttevaer.nl

Japanse ecoblend als stookolievervanger

Een consortium onder leiding van het Japanse Oshima Shipbuilding heeft een zogeheten Super Eco Fuel ontwikkeld, een variabele brandstofmix waarmee zeeschepen de in 2020 ingaande IMO zwavelnorm van 0,5% halen, waar nodig de 0,1% zwavellimiet voor SECA-gebieden en ook de IMO Tier III emissienorm op NOx-gebied.

Japanse ecoblend als stookolievervanger

Binnen emissienormen en geschikt zonder ombouw motoren

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer