Aan de Reis: Goed verdienen

Er kan goed verdiend worden met de lage waterstanden. Voorlopig is het een mooie markt met goede toeslagen en mooie vrachtprijzen. Er gaat ook lading de silo’s in, in afwachting van meer water en lagere vrachtprijzen.

Kolen gingen van Rotterdam naar Duisburg voor 3,25 euro exclusief toeslagen. Van Amsterdam naar Duisburg was het tarief 5,50 euro op waterstand. Voor aluminium werd van Rotterdam naar Stürzelberg 11 euro exclusief betaald. Van Amsterdam naar Wesel werd 10 euro per ton exclusief betaald. Soja ging van Rotterdam naar Brugge voor 8 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Goed verdienen | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Goed verdienen

Er kan goed verdiend worden met de lage waterstanden. Voorlopig is het een mooie markt met goede toeslagen en mooie vrachtprijzen. Er gaat ook lading de silo’s in, in afwachting van meer water en lagere vrachtprijzen.

Kolen gingen van Rotterdam naar Duisburg voor 3,25 euro exclusief toeslagen. Van Amsterdam naar Duisburg was het tarief 5,50 euro op waterstand. Voor aluminium werd van Rotterdam naar Stürzelberg 11 euro exclusief betaald. Van Amsterdam naar Wesel werd 10 euro per ton exclusief betaald. Soja ging van Rotterdam naar Brugge voor 8 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer