Aan de Reis: Waterstand werkt ook niet mee

De droge-ladingmarkt blijft slecht en de waterstanden geven geen enkele ondersteuning. Alles wordt laag ingezet en het is heel lastig om dan tot een enigszins rendabele vrachtprijs te komen.

Van Rotterdam naar Mannheim werd 7,50 euro per ton betaald en van Rotterdam naar Schweinfurt 11,75. Van Rotterdam naar Marktbreit werd werk aangeboden voor 10 euro per ton en van Vlaardingen naar Andernach 7,75 euro per ton. Maïs ging van Amsterdam naar Dorpen voor 6,50 euro per ton en kolen ging van Gent naar Lünen voor 6 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Waterstand werkt ook niet mee | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Waterstand werkt ook niet mee

De droge-ladingmarkt blijft slecht en de waterstanden geven geen enkele ondersteuning. Alles wordt laag ingezet en het is heel lastig om dan tot een enigszins rendabele vrachtprijs te komen.

Van Rotterdam naar Mannheim werd 7,50 euro per ton betaald en van Rotterdam naar Schweinfurt 11,75. Van Rotterdam naar Marktbreit werd werk aangeboden voor 10 euro per ton en van Vlaardingen naar Andernach 7,75 euro per ton. Maïs ging van Amsterdam naar Dorpen voor 6,50 euro per ton en kolen ging van Gent naar Lünen voor 6 euro per ton.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer