Aan de Reis: Rustig in de zeehavens

Het was rustig in de zeehavens met weinig werk voor de grote schepen. Op de Moezel was hier wel veel lading voor. De schippers van kleinere schepen klaagden niet, voor hen was in het hele vaargebied reizen genoeg voorhanden.

Raps ging van Gent naar Neuss voor 6,50 euro per ton. Van Valenciennes naar Neuss werd 10 euro per ton betaald. Van Amsterdam naar Haren/Ems was het tarief 7,70 euro per ton en van Delfzijl naar Lieshout werd 8,25 euro per ton betaald. Toonaarde bracht van Rotterdam naar Ludwigshafen 10,60 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Rustig in de zeehavens | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Rustig in de zeehavens

Het was rustig in de zeehavens met weinig werk voor de grote schepen. Op de Moezel was hier wel veel lading voor. De schippers van kleinere schepen klaagden niet, voor hen was in het hele vaargebied reizen genoeg voorhanden.

Raps ging van Gent naar Neuss voor 6,50 euro per ton. Van Valenciennes naar Neuss werd 10 euro per ton betaald. Van Amsterdam naar Haren/Ems was het tarief 7,70 euro per ton en van Delfzijl naar Lieshout werd 8,25 euro per ton betaald. Toonaarde bracht van Rotterdam naar Ludwigshafen 10,60 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer