Aan de Reis: Vrachten dalen weer

Het ladingaanbod in de zeehavens was redelijk, maar de vrachtprijzen vielen tegen. Met de gestegen waterstanden was er weer ruim genoeg scheepsruimte in de markt en dat drukte de prijzen.

Van Rotterdam naar Stürzelberg werd 4,75 euro per ton betaald en van Vlissingen naar Stürzelberg 5,50 euro per ton. Rollen brachten van Antwerpen naar Thionville 7 euro per ton op en van Gent naar Frouard werd 8 euro per ton betaald. Kolen gingen van Amsterdam naar Duisburg voor 2,40 euro per ton. Rollen gingen van IJmuiden naar Antwerpen voor 4,20 euro per ton. Soja deed van Rotterdam naar Hengelo 5 euro per ton. Coils gingen van Antwerpen naar Dortmund voor 6 euro per ton.  Kolen brachten van Amsterdam naar Karlsruhe 6,75 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Vrachten dalen weer | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Vrachten dalen weer

Het ladingaanbod in de zeehavens was redelijk, maar de vrachtprijzen vielen tegen. Met de gestegen waterstanden was er weer ruim genoeg scheepsruimte in de markt en dat drukte de prijzen.

Van Rotterdam naar Stürzelberg werd 4,75 euro per ton betaald en van Vlissingen naar Stürzelberg 5,50 euro per ton. Rollen brachten van Antwerpen naar Thionville 7 euro per ton op en van Gent naar Frouard werd 8 euro per ton betaald. Kolen gingen van Amsterdam naar Duisburg voor 2,40 euro per ton. Rollen gingen van IJmuiden naar Antwerpen voor 4,20 euro per ton. Soja deed van Rotterdam naar Hengelo 5 euro per ton. Coils gingen van Antwerpen naar Dortmund voor 6 euro per ton.  Kolen brachten van Amsterdam naar Karlsruhe 6,75 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer