‘Schepen bevrachten is en blijft mensenwerk’

De markt voor scheepsbevrachtingen is zo transparant geworden als een glas helder water. Schippers en verladers weten elkaar dankzij digitalisering wel te vinden. Toch is er nog volop ruimte voor scheepsbevrachters, zeggen Siegfried Kingma en Haye Pasma van Water-Land Bevrachtingen in Franeker.

Siegfried Kingma (links) en Haye Pasma van WaterLand Bevrachtingen voor hun kantoor in Franeker. (Foto Loek Mulder)
Siegfried Kingma (links) en Haye Pasma van WaterLand Bevrachtingen voor hun kantoor in Franeker. (Foto Loek Mulder)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

‘Schepen bevrachten is en blijft mensenwerk’ | Schuttevaer.nl

‘Schepen bevrachten is en blijft mensenwerk’

De markt voor scheepsbevrachtingen is zo transparant geworden als een glas helder water. Schippers en verladers weten elkaar dankzij digitalisering wel te vinden. Toch is er nog volop ruimte voor scheepsbevrachters, zeggen Siegfried Kingma en Haye Pasma van Water-Land Bevrachtingen in Franeker.

Siegfried Kingma (links) en Haye Pasma van WaterLand Bevrachtingen voor hun kantoor in Franeker. (Foto Loek Mulder)
Siegfried Kingma (links) en Haye Pasma van WaterLand Bevrachtingen voor hun kantoor in Franeker. (Foto Loek Mulder)

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer