Lijmfabrikant Saba Dinxperlo stapt over naar binnenvaart

Er bestaan bij verladers veel misverstanden over modal shift. Dat stelt Ton Mooren, bedrijfsadviseur van verladersorganisatie Evofenedex. ‘Ze denken vaak dat voor vervoer per binnenvaart een bepaald aantal containers nodig is. Maar het maakt niet uit of je één of een heleboel containers aanbiedt. Andere misverstanden: vervoer per schip is duurder en voor- en natransport leiden tot veel rompslomp.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Lijmfabrikant Saba Dinxperlo stapt over naar binnenvaart | Schuttevaer.nl

Lijmfabrikant Saba Dinxperlo stapt over naar binnenvaart

Er bestaan bij verladers veel misverstanden over modal shift. Dat stelt Ton Mooren, bedrijfsadviseur van verladersorganisatie Evofenedex. ‘Ze denken vaak dat voor vervoer per binnenvaart een bepaald aantal containers nodig is. Maar het maakt niet uit of je één of een heleboel containers aanbiedt. Andere misverstanden: vervoer per schip is duurder en voor- en natransport leiden tot veel rompslomp.’

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer