Aan de Reis: Alleen op Moezel werk genoeg

De vrachtenmarkt is nog steeds slecht. Er is weinig werk en werk dat er wel is wordt aangeboden voor lage prijzen. In de zeehavens is het slecht, maar ook in het overgrote deel van Duitsland. Alleen op de Moezel is werk, maar ook daar zijn de vrachtprijzen laag.

Erts werd aangeboden van Antwerpen naar Dillingen voor 6,50 euro per ton en raps ging van Belleville naar Neuss voor 7,50 euro per ton. Sojapellets werden aangeboden van Amsterdam naar Wageningen voor 5,50 euro per ton. Brouwgerst bracht van Vlaardingen naar Schweinfurt 12,50 euro per ton op en kolen gingen van Gent naar Lünen voor 4 euro per ton. Soja bracht van Rotterdam naar Mainz 6 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

Aan de Reis: Alleen op Moezel werk genoeg | Schuttevaer.nl

Aan de Reis: Alleen op Moezel werk genoeg

De vrachtenmarkt is nog steeds slecht. Er is weinig werk en werk dat er wel is wordt aangeboden voor lage prijzen. In de zeehavens is het slecht, maar ook in het overgrote deel van Duitsland. Alleen op de Moezel is werk, maar ook daar zijn de vrachtprijzen laag.

Erts werd aangeboden van Antwerpen naar Dillingen voor 6,50 euro per ton en raps ging van Belleville naar Neuss voor 7,50 euro per ton. Sojapellets werden aangeboden van Amsterdam naar Wageningen voor 5,50 euro per ton. Brouwgerst bracht van Vlaardingen naar Schweinfurt 12,50 euro per ton op en kolen gingen van Gent naar Lünen voor 4 euro per ton. Soja bracht van Rotterdam naar Mainz 6 euro per ton op.

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer