‘Tenminste helft lading Watertruck+ is nieuw’

Van de drie miljoen ton lading die Watertruck+ als potentieel ziet voor de aangekondigde nieuwe vloot van duwboten en duwbakken, is tenminste de helft nieuwe lading voor de binnenvaart. Het gaat hierbij in hoofdzaak om bulkstromen zoals zand en grind, afvalstromen, bouwmaterialen en voederstromen. Intussen is voor een eerste proef met drie duwboten en 34 bakken ruim 500.000 ton lading binnengehaald.

‘Tenminste helft lading Watertruck+ is nieuw'

Projectleider Koen Valgaeren (VIM) verklaart business-model

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer

‘Tenminste helft lading Watertruck+ is nieuw’ | Schuttevaer.nl

‘Tenminste helft lading Watertruck+ is nieuw’

Van de drie miljoen ton lading die Watertruck+ als potentieel ziet voor de aangekondigde nieuwe vloot van duwboten en duwbakken, is tenminste de helft nieuwe lading voor de binnenvaart. Het gaat hierbij in hoofdzaak om bulkstromen zoals zand en grind, afvalstromen, bouwmaterialen en voederstromen. Intussen is voor een eerste proef met drie duwboten en 34 bakken ruim 500.000 ton lading binnengehaald.

‘Tenminste helft lading Watertruck+ is nieuw'

Projectleider Koen Valgaeren (VIM) verklaart business-model

Dit artikel is exclusief voor abonnees

Wilt u onbeperkt lezen? Word abonnee en krijg toegang tot unieke maritieme vakinformatie waarmee u altijd up-to-date bent.

Abonneer